العربي | فارسي| English

صفحه نخست | اخبار | مقالات | گفتگو | آثارمعاونت | تماس باما | پست الكترونيكي

 
شنبه 1 مهر 1396  |   1 محرم 1439

 

...

سال 1390: تغییر ساختار از آموزش عالی به مطالعات و رصد کالاهای فرهنگی


ـ تدوین  Big picture، شرح وظایف و مأموریت‌های دفتر: «تحقیق و بررسی در خصوص شناخت دقیق اندیشة تهاجم و شیوه‌های تبلیغاتی سوء و مهاجم فرهنگی و تهیة شاخص‌های معرف محصولات مطلوب فرهنگی جهت ارائة الگوهای مناسب و تنویر افکار عمومی»
وظیفه اصلی رصد، جریان‌شناسی و آینده پژوهی کالاهای فرهنگی کشور بررسی اندیشه و مدیریت جبهه معارض انقلاب اسلامی.
ـ کارهای مطالعاتی انجام شده: ـ رصد و جریان‌شناسی استراتژیک فیلم‌های سینمایی خارجی 2005 تا 2009
                 ـ جریان‌شناسی نشریات زرد از 85 تا 89
                 ـ تحلیل محتوای رسانه‌های دیجیتال در سال 89 و 90 در بخش‌های تلویزیون‌های ماهواره‌ای، سایت‌ها، برنامه‌های مستند، برنامه‌های خبری

تازه های نشر